Négyféle módon kaphatja meg a megrendelt árut:

1. Utánvéttel (Ilyenkor a vételárat az átvétel helyén és idejében kell megfizetni.)

  • Az utánvét díja 1480 Ft

(Az árak 0-20 kg-os terméksúlyig érvényesek. Egyedi csomagok feladásáról a feladás előtt árajánlatot küldünk Önnek. )

Futárcsomagban történő szállításnál az Ön által megrendelt csomagokat futárcég szállítja ki. Amennyiben a kézbesítéskor Ön/Önök nem tartózkodnak a megadott címen, úgy a futár értesítést hagy a postaládájukban, hogy csomagküldeményük érkezett. A Futárcég általában telefonon keresi az ügyfelet az átvétellel kapcsolatban. Kérem, minden esetben érvényes, használatban lévő mobilszámot adjanak meg a regisztrációkor! 15.000 Ft feletti rendelés esetén az árut ingyen szállítjuk ki.

2. Előre utalással

Cégünk bankszámlaszámlájára elküldött, postaköltséggel terhelt összeg megérkezése után futárcéggel küldjük a csomagot a vásárló által megadott címre. Ilyenkor az utánvétel költsége nem terheli a vásárlót. Postaköltség:  

  • 5.000 Ft alatti rendelés esetén a postaköltség: 790 Ft
  • 5.001-15.000 Ft közötti rendelés esetén: 590 Ft
  • 15.000 Ft feletti rendelés esetén az árut ingyen szállítjuk ki.

3. Pick-Pack Pontos átvevőhelyeken az ország több mint 220 pontján. Szállítási költség: 950 Ft Budapesten és vidéken egyaránt.  Bővebb információ

4. Személyesen budapesti átvevő pontunkon (1173 Bélavár utca 121.), ekkor nem kell külön szállítási költséget fizetnie.

Mindenképpen adjon meg egy vezetékes- vagy mobilszámot, amin el tudjuk Önt érni!

Ha bármilyen kérdése lenne a szállítással kapcsolatosan, hívja a +36/303-522-081-es telefonszámot.

Szállítási határidő

A visszaigazolástól, illetve a pénz beérkezésétől számított 3-5 munkanapon belül történik a postázás. Bizonyos termékek esetén (pl. gyógytermékek) a szállítási idő hosszabbodhat, illetve a Pick Pack Pontos átvétel esetén is legalább 5 munkanappal kell számolni.

Jótállás és szavatosság

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

A könnyebb áttekinthetőség értekében kiemeltük a fontosabb részeket:

Jótállás csak tartós használati cikkekre, például mosógépre, számítógépre, tévére vonatkozik. Az általunk forgalmazott termékre (például: textil termékek) szavatossági jogokat lehet érvényesíteni. 

Ezen jogok alapja, hogy ha minőségi hibás, az elvárhatónál gyengébb minőségű, rejtett hibával rendelkező terméket vesz a fogyasztó (úgy, hogy a hibáról nem tud, és joggal feltételezi, hogy hibátlan terméket vesz), akkor az a szerződés hibás teljesítésének minősül, és ezért a forgalmazó felelősséggel tartozik.
Általában hibás teljesítésről van szó, ha a termék nem felel meg a következő feltételeknek:

    • alkalmasnak kell lennie azokra a célokra, amelyekre más, azonos fajtájú szolgáltatásokat rendszerint használnak

    • rendelkeznie kell azzal a minőséggel, illetve nyújtania kell azt a teljesítményt, amely azonos fajtájú szolgáltatásoknál szokásos, és amelyet a jogosult elvárhat, figyelembe véve a szolgáltatás természetét, valamint a kötelezettnek, a gyártónak, az importálónak vagy ezek képviselőjének a szolgáltatás konkrét tulajdonságaira vonatkozó - különösen reklámban vagy az áru címkéjén megjelenő - nyilvános kijelentését

    • alkalmasnak kell lennie a jogosult által meghatározott célra, ha azt a jogosult a szerződéskötés időpontjában a kötelezett tudomására hozta, és abba a kötelezett beleegyezett

  • rendelkeznie kell a kötelezett által adott leírásban szereplő, és az általa a jogosultnak mintaként bemutatott szolgáltatásban lévő tulajdonságokkal

[Bővebben lásd Ptk. 277.§, 305.§. 305/A.§]

A vásárlástól számított első hat hónapban a fogyasztót nem terheli bizonyítási kötelezettség. Ebben az időszakban minden költség a kereskedőt terheli. Az első hat hónap és a két év lejárta közötti időben azonban a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a termék már a vásárláskor hibás volt.

A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását webáruházunk felé. Szavatosság időtartama 24 (huszonnégy) hónap. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti a termék javítását, cseréjét, vagy a vételár csökkentését. Társaságunk ilyen eseteknél elsősorban a termékcserét alkalmazza. Amennyiben a termék cseréjét valamilyen okból nem tudjuk teljesíteni, úgy a termék vételárát visszafizetjük a vevőnek. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén (pl: textiltermékek esetén, ahol fehérítés nem megengedett, és a vevő mégis használt fehérítőt, amelynek következtében a színek fakultak, kikoptak) a szavatossági igény nem érvényesíthető. Leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát (pl. színhiba, színeresztő termék).

Az elállás joga

Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Internetes vásárlások esetén Ön a szerződéstől az áru átvételét követő 8 (nyolc) munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Fontos, hogy az átvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállás esetén a vevő a terméket az eladó által meghatorázott címre ajánlott küldeményként juttatja el, a visszatérítendő összeget ezután az Eladó köteles a Vevő által kifizetett termékösszeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 (harminc) napon belül visszatéríteni a vevő által megadott címre vagy bankszámlára. Ezúton felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsoltban felmerült összes költséget. Kivétel az elállás joga alól az egyedileg rendelt termékek esete. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az Internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, ha a termék gyári hibás, akkor nyugodtan fordulhatnak az Eladóhoz minőségi kifogásukkal. A visszatérítés a postaköltségre nem vonatkozik. Az árucikk csak az eredeti csomagolásban, továbbértékesíthető állapotában, és az eredeti  nyugtával/számlával együtt szolgáltatható vissza, ha e feltételek valamelyike nem teljesül, úgy az eladó megtagadhatja a teljes vételár visszafizetését. Amennyiben az árucikk sérült, vagy elhasználódott, az eladó kérheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Fontos tudnivaló:

A gyártók bizonyos időközönként változtatják termékeik színét, mintáját és erről sajnos nem tudnak minden kereskedőt értesíteni. Így előfordulhat, hogy az Ön által megrendelt termék már csak eltérő színben vagy mintában beszerezhető. Amennyiben jelentős mértékű az eltérés, minden esetben kapcsolatba lépünk a megrendelővel az egyeztetés miatt. Kisebb eltérés, szín- vagy mintaváltozás esetén automatikusan az újabb terméket szállítjuk.

A termék csomagolóanyagának kibontása után zokni és harisnya termékeket nem áll módunkban cserélni! Ezért kérjük, hogy amennyiben a termék mégsem nyerte el tetszését, azt ne bontsa fel, és ne sértse meg csomagolását!

A hibás áru felelőssége természetesen minket terhel, amennyiben tehát ilyen termékkel találkozik, azt legyen szíves címünkre visszaküldeni. Amennyiben reklamációja jogos, postaköltségét is megtérítjük.

A megrendelt és át nem vett termékeket 3 hónapig raktározzuk és közben próbáljuk többször felvenni a vevővel a kapcsolatot. Ha ezek ellenére a termék átvétele nem jön létre, a rendelést töröljük.